Taas kerran kun maanantai on tulossa on myös hyvä aloittaa laihduttamaan. Huomenna suuntaan askleleeni heti aamusta Painonvartioiden pääkallopaikalle ja siitä se sitten lähtee.

Painoa on n. 30kg liikaa ja jouluun '08 mennessä sen olisi tavoitteena olla vain muisto vanhoissa valokuvissa. Olen siis 160cm lyhyt ja painoa löytyy n. 87-88kg kotivaa'an mukaan, katsotaan huomenna sitten mitä se Paikkareiden vaaka sanoo.

Nuo hurjat 30 kiloa ovat salakavalasti hiipineet "kaverikseni" tässä 6 vuoden aikana. Pahin, n. 15kg, pyräys on tullut viimeisen 3 vuoden aikana. Minulla on aivan ihana mies tässä tukena, joka juuri tänään sanoi, että olen ihana juuri sellaisena kuin olen, mutta jos minä olen iloisempi kevyempänä, on hänkin.

Me aloitammekin yhdessä jonkin urheiluharrastuksen, sulkapallosta ollaan puhuttu. Meillä on myös koira, jonka kanssa tulen lisäämään pitkiä lenkkejä pikkuhiljaa. Koira on pieni ja reilu tunnin lenkit ovat aika maksimi tuolle herralle, sen jälkeen se alkaa kinuamaan syliin : D Ostin tuossa kesällä sauvat, mutta olen ulkoiluttanut niitä aika huonosti, siihen on tulossa muutos. Askelmittariinkin pitäisi hommata uusi patteri ja kaivaa MP3-soitin laatikon pohjalta ja täyttää hyvällä lenkkimusalla ; )

Alkuun on tavoitteena 8ssa viikossa pudottaa 8kiloa, eli kilo per viikko. Tiedän, että se on hurja vauhti, mutta näin alkuunsa se paino putoaa nopeammin ja siksi tuo tavoite. Loput 44 viikkoa olisi tavoitteena 0,5 kg/vko.

Tavoitteista, onnistumisista/epäonnistumisista yms. voi tarkemmin lukea tuosta vasemmalta löytyvistä linkeistä. Kommentit ovat erittäin sallittuja ja tervetulleita.

Tästä se alkaa : )